Kit de conversion pour courroie de transmission de moteur de vélo (2 temps)
Nos avantages
Description
Kit de conversion pour courroie de transmission de moteur de vélo (2 temps)
Transformez facilement votre kit de transmission pour moteur 2 temps en une transmission par courroie nécessitant peu d'entretien.
La courroie a l'avantage de réduire le couple du moteur beaucoup plus facilement et progressivement que la chaîne.
En utilisant un vélo motorisé avec une transmission par courroie, vous ne sentirez pas la soudaineté lorsque vous accélérez, juste une accélération en douceur.
Un autre avantage de la transmission par courroie est la réduction du bruit pendant l'utilisation.
Les courroies n'accumulent pas non plus la poussière ou la saleté et nécessitent beaucoup moins d'entretien que les chaînes.
Spécifications:
- Diamètre de l'arbre d'entraînement : 50 mm
- Diamètre du moyeu du pignon arrière : 210 mm
- Diamètre de l'axe du pignon arrière : 37 mm
- Type de courroie en T : 8M-1368 ;
- Circonférence de la courroie : 1368 mm ;
- Largeur de la courroie : 12mm
Ce kit est compatible avec les moteurs 50cc, 60cc, 80cc.
Ci-dessous vous pouvez voir à quel kit ce kit de conversion de courroie s'adapte :
Détails
Commentaires
Cei care vreti sa achizitionati acest kit de conversie, este posibil sa intampinati probleme la montarea pe butuc, din cauza diferentei de circumferinte dintre distantierul pentru suportul de fulie si butucul propriu zis. Eu am avut nevoie fac o piesa custom made pentru a putea prinde acest kit de butucul rotii din spate.
Si trebuie sa mai aveti in veder inrucisarea spitelor, pentru a prinde fulia de suportul de fulie pe partea cealalta, sa nu intersectati spite din cauza tipului de spitare pe care il aveti la roata.
Si ce am mai intampinat eu, este cureaua. Pe site, nu se gasesc curele pentru inlocuire. Am luat legatura cu Roco Piese prin email/generalmotor si mi-au recomandat tot kitul de conversie ca sa schimb cureaua.
Eu a trebuit sa ma duc la un atelier de curele sa imi faca o curea pe dimensiunea respectiva.
Un alt lucru care mai trebuie luat in vedere este lungimea curelei din kit. Lundimea este destul de lunga, are 171 de dint iar intinzatorul va sta foarte aproape de fulia din spate a bicicletei, mare atentie, cureaua trebuie sa stea foarte intinsa, cat mai intinsa ca sa nu patineze. Daca aveti cadrul mic, sunt sanse foarte mari ca cureaua sa fie prea lunga. O curea costa 70 de lei la un atelier la mine in oras, ca idee.
Pregatiti-va sa umblati sau sa aveti noroc.
Succes si spor la montat ;).